Рубрика: Հաշվետվություն

Հունվարյան հաշվետվություն

Այս հունվար շատ ծանրաբեռնված ամիս էր, բայց նաև հետաքրքիր և ուսուցողական: Այս ամիս շատ նախագծերի ենք մասնակցել, նաև ներկայացրել ենք մեր նախացծերը: Ինչ չգիտեինք սովորեցինք հենց մեր ուսանողների կազմած նախագծերի շնորհիվ: Հիմա ես ավելի մանրամսն կխոսեմ դրանց մասին:

Մարզական ստուգատես

Մարզական ստուգատեսին՝ քոլեջի դասավանդողների և սաների հետ գնացինք սահադաշտ: Առաջին անգամ չէի գնում, շատ հավես օր ունեցանք բոլորս: Թե ինչ ենք արել այդ օրը կարող եք սեղմել այս հղումին և տեսնել:

Դիջիթեք 2021

Սկսենք նրանից, թե ինչ է Դիջիթեքը: Ամեն տարի սեբաստացիները կատարում են հետաքրքիր նախացծեր: Նաև ինքներն են կազմում հետաքրքիր նախագծեր, որպեսզի ուսանողները մասնակցեն և որոշակի գիտելիքներ ստանան:

Ես նույնպես ունեցել եմ նախագիծ: Մեզ մոտ հյուրեր էին եկել և մենք: լուսանկարիչներս երեխաներին սովորեղնում էինք ինչպես ճիշտ դիմանկար նկարել: Եթե ձեզ հետաքրքիր է, թե ինչպես է դասը անցել ապա սեղմեկ այս հղումը և դիտեք տեսահոլովակը: Բարի դիտում:

Հանդիպումներ

Այս ամիս հանդիպել եմ մարդաբանի հետ: Ծանոթանալու ընթացքում մենք ասում էինք մեր անունը, թե որտեղից ենք և ինչ-որ բան, որը հիշեցնում է մեր մանկությունը: Դիտեցինք 2 ֆիլմեր, քննարկեցինք: Ինչպես հասկացա, մարդաբան մասնագիտությունը այն է, որ մարդուն ճանաչես, իր երկու խոսքից հասկանաս, թե ինքը ինչպիսին մարդ է: Բլոգում տեղադրել եմ մի քանի լուսանկարներ կարող եք դիտել: Լուսանկարներ:

Ազգրակական փառատոն

Ազգրակական փառատոնին մասնակցել եմ «Լավաշթխիկ»-ին: Ագարակում սեբաստացիներով պատերաստեցին լավաշ: Որպեսզի գործողությունը ավելի հետաքրքիր լիներ, մենք նաև երգում էինք: Ահա, թե ինչես է անցնում սեբաստացիների օրը կրթահամալիրում: Կարող եք դիտել այս հղումով:

Оставьте комментарий